Gefascineerd door Friesland 💙
Ik kijk graag met jouw bedrijf mee om te zien waar mooie groeikansen liggen.
Ik ben Alex Marchal, een jonge marketeer en zelfstandig ondernemer sinds 2019. Na jarenlang in de transportsector te hebben gewerkt en de verkoop van ons bedrijf Atrans succesvol te hebben afgerond, maak ik nu de overstap naar digitale marketing en websitebouw. Skills waarmee ik me vooral op de Nederlandstalige markt richt en ondernemers help bij het moderniseren van hun onderneming online, de mogelijkheden voor omzetgroei, optimalisatie en het wegwerken van overbodige werklast zijn tegenwoordig quasi eindeloos en ik leer je ze graag allemaal kennen.
Mijn inzet en focus op resultaten maken van mij een betrouwbare partner voor het verbeteren van uw online aanwezigheid, zichtbaarheid en om duurzame bedrijfsgroei te realiseren.
Mijn kernwaarden:
Doel- en klantgericht, integriteit, kwaliteit afleveren.
In een intakegesprek analyseren we je bedrijf: wat gaat goed en wat niet. Wat is je huidige aanbod en waar liggen de kansen? Ik maak op basis van dit gesprek een strategie op maat die aansluit bij jouw doelstellingen en groeiambities. Een goede online strategie is het fundament voor succesvolle en schaalbare groei. Laten we samen zorgen voor meer afspraken in de agenda (leads) en meer online verkopen.
Nadat de strategie is vastgesteld en goedgekeurd, bouw ik een complete funnel in de huisstijl van jouw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan een salespagina, een reeks e-mails om klanten op te volgen en een advertentiecampagne om bezoekers naar de funnel te krijgen. Ik neem jou de techniek uit handen, zodat jij je kan focussen op jouw bedrijf.
De funnel moet natuurlijk gevuld worden met converterende content. Denk aan foto’s, video's, teksten en huisstijlelementen. Ik help je graag bij het maken van deze content en copy voor de funnel. Of het nu grafisch ontwerp is voor bijvoorbeeld een advertentie of het schrijven van de opvolgende e-mails, ik denk graag met je mee.
Zo… je funnel staat klaar. En nu? Je wil natuurlijk zorgen dat bezoekers jouw funnel weten te vinden. En dit kan in principe op twee manieren: organisch (via de eigen website, SEO of social media posts) of via betaalde advertenties van bijvoorbeeld Facebook, Instagram, TikTok, YouTube of LinkedIn. Deze advertentieplatformen zijn uitermate geschikt om in korte tijd veel bezoekers naar de funnel te krijgen en conversies te stimuleren. Ik help je graag met een advertentiestrategie om jouw ideale doelgroep te bereiken.
Als de funnel en advertenties eenmaal gestart zijn, is het kunst om deze te optimaliseren. Hoe kun je bijvoorbeeld die 500 bezoekers verdubbelen naar 1000 bezoekers? Of ervoor zorgen dat de conversie van 20% naar 30% stijgt? Ik weet precies aan welke knoppen je moet draaien om het rendement van de funnel en campagne te verhogen.
Gefascineerd door Friesland 💙